BICARA KATA

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Syukur Alhamdulillah dengan limpah kurniaNya, saya dapat berkongsi sedikit pengetahuan berkaitan Teknologi kimpalan. Matlamatnya adalah untuk memupuk minat dan kecenderungan pelajar di Kolej Vokasional, Politeknik, Kolej Komuniti, Institut Latihan kemahiran dan pelajar universiti menjadikan bidang Teknologi kimpalan sebagai profesion. Mudahan Sedikit sumbangan ini dapat membantu anda memperoleh pengetahuan, mengetahui dan memahami fakta, konsep/prinsip, terminologi, proses dan prosedur kimpalan. Saya juga mengalu-alukan komen dan ulasan yang membina bagi meningkatkan kualiti artikel yang ditulis di Blog ini.
Terima kasih
chekguzaidi

Thursday, July 11, 2024

KONVOI BERMOTORSIKAL PROGRAM JELAJAH TVET MADANI KESUMA 2024 ZON TIMUR

 SALAM MADANI..

Program Konvoi bermotorsikal ini dianjurkan oleh pihak Jabatan Pembangunan Kemahiran (JPK), Kementerian Sumber Manusia. Bertujuan mempromosi dan menyemarakan agenda  TVET Negara.  Program ini telahpun dilaksanakan bermula siri 1 di Wilayah utara pada tahun 2019, siri 2 di Wilayah tengan 2020, siri 3 di Wilayah Selatan 2022 dan siri 4 Wilayah Timur pada tahun 2024


Tarikh Program : 22 - 25 Julai 2024 

Jelajah konvoi bermotorsikal ini akan bermula pada 22 Julai dengan Flag off di CIAST Shah Alam. Lokasi persinggahan  Konvoi bermotorsikal ~ akan di update.

~ Berita bergambar akan menyusul...

No comments: